MARKA YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIĞI
MARKA YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIĞI
“İTİBAR VE KRİZ YÖNETİMİ”
Geleceğe dönük olarak Kurum / marka /Kişi için uzun vadeli itibar yönetimi ve imaj yapılandırılması.
- KURUMSAL İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ
- STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ
- SOSYAL AĞ OLUŞTURULMASI
- YÜKSEK TEKNOLOJİ YÖNETİMİ
- KURUM İÇİ VE KURUMLARARASI İLETİŞİM
- KURUMSAL KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ
“Mevcut Kavramlar…”
Hedef Kitlenin Mevcut Durumda Kullandığı Kavramlar Ve Duygusal Algılarına Yönelik Olası Kavramların Belirlenmesi Ve Analizi
Tanıtım Çalışmalarına Ait Kavramsal Konseptlerin Belirlenmesi
Hedef Kitlenin Adını Henüz Koyamadığı Ve İhtiyaç Duyduğu Yeni Kavramların Belirlenmesi
Toplumsal İletişim Psikolojisi, Lider Ve Partiye Ait Yeni Kavramsal Konseptlerin Oluşturulması
Hedef Kitlenin Duygusal Algılarına Dönük Projeler Üretilmesi
Saha çalışmalarında “Kurum /Marka imajı Yönetimi” (Efsaneleştirme)
(Mevcut durumdaki işlenmemiş potansiyelleri güçlendirerek farkındalık yaratacak dinamizmin oluşturulması)
Hedef kitlesinin esasta ihtiyacı olan kavramların tespiti ve değerlendirilmesi
(Hedef kitlesinin yeni kavramlar çerçevesinde olabilecek gelişim süreçlerinin takibi, denetlenmesi ve sonuçlarının geliştirilmesi. Gerektiğinde yeni kavramların ortaya çıkartılması)
Doğru iletişim için geliştirilebilir gereksinimler
(Kurum ve markası için “Güven”e dayalı gelişim metodolojileri)
İletişim Sürecinde Verimlilik esaslı Ekip Çalışması, Organizasyonu ve Motivasyonun artırılması
(Takım ruhunun geliştirilmesi ve kurum içi motivasyonun artırılması için fikirlerin geliştirilmesi)
Medya ile İlişkiler ve Basın ofisi Organizasyonu ile birlikte, Etkili bir Kriz Yönetimi Masası için Eğitim ve Kurumsal Sürecin Denetimi
Gündem oluşturma teknikleri
(Hedef kitle Üzerinde Olumlu Fark Yaratan Fikirlerin Optimizasyonu)
Fuar, Seminer, Toplantı, Etkinlik ve Organizasyon yönetimi
(Kurum ve markası, hedef kitlesi tarafından nasıl algılanıyor, nerede olunmasını istiyor?)
Hedef Kitlenin Gerçekçi Taleplerine Yönelik Araştırma Yöntemleri
(Tüm iletişim hizmetleri için Saha Araştırmaları ve Anket Değerlendirme tekniklerinin geliştirilmesi)
Etkili Kampanya Yönetimi ve Tanıtım Prodüksiyonların Bütçelendirilmesi ve Sisteminin Kurulması
(Doğru ve ekonomik propaganda mecralarının seçilmesi)
Kurumun pazarlama için; Beden Dilini Kullanma, Diksiyon ve Etkili Hitabet Tekniklerini Geliştirme
Sosyal iletişim Amaçlı IT (Bilişim) Teknolojilerini Etkin Kullanma
Mevcut ve yeni pazar alanları için Yaratıcı Propaganda Araçlarının Efektif Kullanımı Yöntemleri (Gerilla Marketing)
Yeni İletişim Mecralarının Oluşturulması
(Kurum ve markası için, stratejik iletişim hedeflerine uygun yeni tanıtım mecraları konularında yeni alanların oluşturulması ve güçlü fikirlerin geliştirilmesi)
“İtibar Yönetimi Sürecinin Güçlendirilmesi”
Reklam Kampanyası Sürecinde Kurumsal Yapılanma ve Yol Haritasının SaptanmasıAnket Araştırmaları (Kurumun gerçekçi ihtiyaçlarına dönük araştırma yöntemlerinin geliştirilmesi)
Hedef kitlesinin Duygusal Algılarına Dönük Projeler
Saha çalışmalarında “Kurum ve markası imajı Yönetimi”
Doğru iletişim için Geliştirilebilir Gereksinimler (Kurum ve marka imajı için gelişim metodolojileri Herkesin bildiğini beklediğini değil, beklenmeyen doğruyu yapmak)
Hedef Kitle ve Seçmen Değerlendirme ve Analizi
Kurumsal iletişim Amaçlı IT (Bilişim) Teknolojilerini Etkin Kullanmak.
“Proje Bazlı İtibar Yönetimi”
HEDEF KİTLE BEKLENTİ ANALİZLERİHedef kitle tercih analizleri ve beklentilerinin güncellenmesi
PROJE BAZLI SÖYLEMLERİN SEÇİM VE SEÇMEN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni teknik ve teknolojilerle yeni açılımlar; 2020’li yılların iletişim tekniklerinin geliştirilmesi, yeni jenerasyon yöntemlerin saptanması
KURUM/LİDER MARKA KİŞİLİĞİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ VE GELİŞTİRİLMESİ
Kurum/ Lider/ Marka’nın Kişiliği / Tutarlılık belirleme ve uyumlu geliştirme
Tanıtım süreçlerinin, Lider markası kültürüne göre planlanması
HEDEF KİTLE VE HALKLA İLİŞKİLER SÜREÇLERİNİN PLANLANMASI
Hedef kitle ve Halkla ilişkiler süreçlerinin araştırma ve geliştirme (AR-GE) yöntemlerinin belirlenmesi, kurumun stratejik gelişiminin planının kurgulanması
PAZAR VE BAYİİ İLİŞKİLERİ İÇİN BİLGİ VE ZAMAN YÖNETİMİ
Elde edilen bilginin zamanında analiz edilip, doğru kullanılmasının planlanması.
İletişim Sürecinde Verimlilik esaslı Ekip Çalışması, Organizasyonu ve Motivasyonun artırılması
(Takım ruhunun geliştirilmesi, moral ve motivasyonun artırılması için efektif fikirlerin geliştirilmesi)
Medya ile İlişkiler ve Basın ofisi Organizasyonu
Etkili bir Kriz Yönetimi Masası Yönetimi için Eğitim ve Kurumsal Sürecin Denetimi
Kurum İmajının Güçlendirilmesi
Fuar, Seminer, Toplantı, Etkinlik vb. gibi Organizasyon yönetimi
Hedef kitlesinin Gerçekçi Taleplerine Yönelik Araştırma Yöntemleri
(Etkili bir tanıtım için Saha Araştırmaları ve Anket Değerlendirme tekniklerinin geliştirilmesi)
Mevcut ve Yeni Pazar alanları için Yaratıcı Propaganda Araçlarının Efektif Kullanımı Yöntemleri
(Gerilla Marketing)
Yeni İletişim Mecralarının Oluşturulması
(Marka ve Kurumun, stratejik iletişim hedeflerine uygun yeni tanıtım mecraları konularında yeni alanların oluşturulması ve yeni fikirlerin geliştirilmesi)