STRATEJİK İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
STRATEJİK İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Doğru stratejinin belirlenmesi, araştırma, tespit, tanım, analiz ve planlamanın yapılması
“BİLGİ YÖNETİMİ VE ÇALIŞMA METODOLOJİSİ” “Planlama ve Araştırma” kapsamındaki konular
“Kurum ve Markası İletişim Standartları”nı oluşturmak için “ihtiyaç duyulacak enstrümanların” saptanması (Ekonomi, gelenekler, dernekler, yaşam tarzı, sağlık, eğitim, kültür/sanat, kadın hakları, aile/çocuk, gençler, engelliler, emekliler, işçiler, çiftçiler, memurlar, çevre vs…)Kurum ve markası için analiz (Marka/Kurum/Bayii hakkında Güçlü, Zayıf, Fırsat ve Tehdit değerlendirmesi)
Mevcut dataların (verilerin) ilgili kurumlardan toplanması (Ancak bu eski verilerin doğruluğunun sınanarak ispatlandıktan sonra esas konular için baz olarak kabul edilmesi)
“KURUMSAL İLETİŞİMİN STRATEJİK YOL HARİTASI İÇİN” İletişim Metodolojilerinin belirlenmesi ve hedefe nasıl gidileceğinin saptanması
- Hedeflere yönelik kısa, orta ve uzun vadeli planın yapılması.
- Ölçülebilir, Denetlenebilir ve Sonuçlarına göre Geliştirilebilir Siyasal İletişimin Kuramsal Modellenmesi